Verkkosivujen hinta

Digitoimisto Pipeline

Kotisivut

Räätälöidyt kotisivut.
Kun sinulla on tarkka visio
digitaalisesta julkisivustasi.

Alkaen 8000€

Verkkokauppa

Ammattimainen konversioita tuottamaan tehty WooCommerce-ratkaisu.

Alkaen 14000€

UX-suunnittelu

Läpikotainen käyttäjäkokemuksen ja käyttöliittymän suunnittelu.

Alkaen 4000€

  • UX-suunnittelu
  • Konversio-optimointi
  • Optimoidut tekstisisällöt
  • Alustava on-page-hakukoneoptimointi Avainsanakartoitus, url-osoitteet, otsikot ja metakuvaukset, jäsennellyt tiedot, kuvien optimointi, sivukartta.
  • Verkkosivujen rakentaminen kustomtyönä
  • Analytiikka (Google Tag Manager, Google Analytics, Facebook Pixel ym.)
  • Kieliversiot
  • Helppo sisällönhallinta
  • UX-suunnittelu
  • Konversio-optimointi
  • Optimoidut tekstisisällöt
  • Alustava on-page-hakukoneoptimointi Avainsanakartoitus, url-osoitteet, otsikot ja metakuvaukset, jäsennellyt tiedot, kuvien optimointi, sivukartta.
  • Verkkokaupan rakentaminen kustomtyönä
  • Analytiikka (Google Tag Manager, Google Analytics, Facebook Pixel ym.)
  • Kieliversiot
  • Helppo sisällönhallinta
  • Tavoitteiden ja kartoitus
  • Tietolähteiden haku
  • Asiakaskunnan analysointi
  • Käyttäjäpersoonat
  • Ostopolut
  • Konversio-optimointi
  • Prototyyppaus ja käyttöliittymän suunnitelu
  • Käyttökokemuksen testaus
optimoidut kotisivut optimoidut kotisivut

Ottaako kotisivusi huomioon asiakkaittesi ja Googlen tarpeet?

Hakukoneystävällinen ja käyttäjäystävällinen tarkoittavat verkkosivujen osalta monelta osin samaa asiaa. Googlen tekoäly kehittyy aina vain paremmaksi seulomaan sen kaikkein oleellisimman ja laadukkaimman sisällön hakutuloksien kärkeen.

Alkajaisiksi kannattaa laittaa pohja kuntoon. Hakukoeoptimoinnin kannalta kartoitetaan Google-näkyvyyden nykytilanne ja rajataan selkeät tavoitteet. Asiakkaiden digitaalisen viihtyvyyden hyväksi tehdään asiakastutkimus ja käyttäjäkokemussuunnitelma.

Hyvä kotisivu ja verkkokauppa tarjoaa asiakkaan hakeman tiedon helposti ja on pullollaan sisältöä, jota kävijät jakavat mielellään eteenpäin myös sosiaalisessa mediassa. Oikein ylläpidettynä näkyvyyden lisääntyminen internetissä toimii kuin rinnettä vierivä lumipallo.

Googlelle tärkeitä seikkoja ovat sisällön vastaaminen sivuilla vierailevien odotuksia; vierailijoiden viihtyminen sivuilla; sivuston helppo ja nopea käyttettävyys puhelimella ja se, että sivustolle linkitetään mielellään muilta laadukkailta sivustoilta. Sisältö on tärkeässä asemassa ja reilu panostaminen sisällöntuotantoon on ratkaisu, joka varmasti maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin.

Keinoja kasvattaa kassavirtaa

Kun asiakas astuu sisään sivuillesi ensivaikutelman on luotava todellisuutta vastaava kuva. Hyvä kotisivu tuo esiin yrityksesi persoonallisuuden ja viestii rehellisesti millaista palvelua asiakas voi odottaa.

Tuloksellisesti toimivan sivuston sisältöä, rakennetta ja ulkoasua viilataan jatkuvasti asiakkaiden käyttäytymisen mukaan. Kotisivusi optimointi on ikuinen kilpajuoksu, missä Google ja asiakkaat sanelevat alati muuttuvia ohjeita ja kilpailijasi kirivät rinnalla.

Google ja Facebook ovat eniten käytetyt kanavat näkyvyyden kasvattamiseen verkossa. Digitaalinen strategiasi voi sisältää tasaista leviämistä ihmisten tietoisuuteen olemalla aktiivisesti esillä sosiaalisessa mediassa ja rakentamalla aina vain parempaa optimoitua sisältöä. Tai nopeana vaihtoehtona sijoituksia Googlen ja sosiaalisen median mainoksiin.

Voit valintasi mukaan painottaa digimarkkinoinnissasi sosiaaliseen mediaan tai hakukonenäkyvyyteen tai molempiin tasapuolisesti. Paras vaihtoehto on markkinointisuunnitelma, jossa kohdeyleisö on huomioitu oikein ja fokus ja resurssit riittävät suunnitelman huolelliseen toteutukseen.

Avoimessa internet-yhteiskunnassa tavoitteisiin täytyy sisältyä oman maineen ja luotettavuuden kasvattaminen positiivisen asiakaspalautteen, aktiivisen asiakaspalvelun ja someläsnäolon kautta. Asiakkaasi vertaavat sinua kilpailijoihisi ja heidän hinnoitteluunsa ja persoonaansa.

Hyvä sivusto luo uskottavuutta, herättää mielenkiinnon, myy sinun puolestasi ja sisältää tarvittavat työkalut statistiikan seurantaan ja markkinoinnin tueksi.
Se pitää sisällään yrityskuvasi kanssa yhtenäisen mieleenpainuvan ulkoasun ja vierailijaa ostopäätökseen ohjaavan rakenteen täytettynä vakuuttavalla tunteita herättävällä sisällöllä.

nopeasti latautuvat kotisivut nopeasti latautuvat kotisivut

Digitoimisto Pipeline

  • Otso Viiskanta
    Multimediasuunnittelija
  • 040 817 7258
  • tuotanto@pipeline.click
Pyydä tarjous

Sisällöntuotanto

Optimoitua tekstiä verkkosivuille ja verkkokauppaan

Lue lisää

Asiakkailtamme

Upeasti räätälöity verkkokauppa omiin tarpeisiin sopivaksi!

-Talisa Design

Upeasti räätälöity verkkokauppa omiin tarpeisiin sopivaksi!

-Talisa Design

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Asiakaspalvelu:

040 817 7258
Avoinna klo 9:30-16:00
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Digitoimisto Pipeline


Y-tunnus: 2738694-3

Puhelin: 040 817 7258

Sähköposti: tuotanto@pipeline.click

Tietosuojaseloste

Digitoimisto Pipeline

Digitoimisto Pipeline