Verkkosivujen optimointi Nostaa toden­näköisyys­prosenttia

Verkkosivujen optimointi nostaa sijoituksia hakukoneissa ja saa asiakkaat palaamaan sivuillesi uudestaan ja uudestaan.

Käyttäjä­tutkimus

Käyttäjätutkimus kirkastaa asiakasnäkökulman ja antaa lähtöpisteen koko optimointiprosessille.

Tutkimusta tehdään asiakaskyselyiden ja käyttäjätestien kautta ja hyödynnetään myös jo olemassa olevaa dataa.

Saavutettavuus

Saavutettavuusoptimoidut verkkosivut huomioivat myös toimintarajoitteiset käyttäjät.

Optimoinnissa noudatetaan EU:n saavutettavuusdirektiiviä.

Lue lisää

Konversio-optimointi

Konversio-optimointia tehdessä tutkimme ja tarkkailemme sivustoa ja sivustolla tapahtuvaa liikennettä ja selvitämme miten sivustosta saa maksimaalisen määrän tuloksia irti.

Lue lisää

Nopeus­optimointi

Nopeasti latautuvia sivuja on mukava käyttää ja Googlekin huomioi nykyään latautumisnopeuden.

Nopeusoptimointiin sisältyy mm.

  • Välimuistitus
  • Tiedostojen kompressointi pienemmäksi
  • Nopeasti latautuva tiedostorakenne
  • Lazy loading
  • Nopeat palvelimet

Käyttäjä­kokemuksen optimointi

Käyttäjäkokemus muovataan vastaamaan sivuilla vierailevan henkilön odotuksia.

Nopeasti latautuva selkeä verkkosivusto on oikealla tavalla huomaamaton.

Lue lisää

Teksti­sisällön optimointi

Hyvin kirjoitettu teksti opastaa ostopolulla ja siitä löytyy vaivatta haluttu tieto.

Tekstiä optimoidaan kolmesta näkökulmasta

  • Käyttäjäkokemus:
    Teksti opastaa ja keskustelee käyttäjän kanssa.
  • Konversio-optimointi:
    Teksti ohjaa kohti konversiotapahtumaa.
  • Hakukoneoptimointi:
    Hakukoneiden suositusten mukaan laadittua ja ryhmiteltyä tekstisisältöä.
Lue lisää

Hakukone­optimointi

Hakukoneoptimoinnissa on kaksi puolta. Sivuston sisäinen tekninen ja on-page -optimointi ja ulkoa päin tulevien linkkien metsästys.

Hakukoneoptimointi on jatkuva prosessi ja sen tulokset näkyvät viikkojen tai kuukausien viiveellä.

Lue lisää

Skaalau­tuvuus

Laajojen sivustojen ja verkkokauppojen on tärkeää pystyä kasvamaan ja mukautumaan.

Skaalautuvuutta vahvistetaan seuraavilla toimenpiteillä

  • Riittävän järeät palvelimet tai pilvi
  • Horisontaalinen skaalautuvuus (useita palvelimia rinnakkain)
  • Osioidut ja optimoidut tietokannat
  • Käytetään vain pitkäikäisiä frameworkejä ja kirjastoja
  • Selkeästi organisoitu tiedostonhallinta
  • Modulaarinen rakenne
  • Front-end -komponenttikirjasto

Verkkosivujen optimoinnin ylläpito

Verkkosivujen optimoinnin ylläpito on elintärkeää menestyksellesi, koska kilpailijasi pyrkivät jatkuvasti optimoimaan sivustonsa sinua paremmin ja viemään osuuden sivuilla tapahtuneista vierailuista ja konversioista. Järkähtämättömällä optimointiprosessilla varmistamme ettei näin pääse käymään ja säilytät etulyöntiasemasi.

Optimointia ei tule tehdä vain kerran puolessa vuodessa vaan verkkosivuston tuottamaan dataan on reagoitava reaaliajassa. Käyttäjäkokemusta, konversio-optimointia ja hakukoneoptimointia kehitetään systemaattisesti eteenpäin sivuilla tapahtuneiden vierailujen perusteella. Ilman optimoitua verkkosivustoa on mahdotonta tehdä onnistunutta digimarkkinointia.

Optimoidut verkkosivut Digitoimisto Pipelineltä

Jokaisen verkkosivuprojektin takana on visio tavoitteista ja suunnitelma niiden saavuttamiseksi. Hyvin rakennettu ja perusteellisesti optimoitu sivusto tavoittaa asiakkaasi huomion ja ruokkii tulevia markkinointitoimenpiteitä.

Aloita tästä verkkosivujen optimointi palveluna
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Asiakaspalvelu:

040 817 7258
Avoinna klo 9:30-16:00
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Digitoimisto Pipeline


Y-tunnus: 2738694-3

Puhelin: 040 817 7258

Sähköposti: tuotanto@pipeline.click

Tietosuojaseloste

Digitoimisto Pipeline

Digitoimisto Pipeline